נחמן שי: אלקין חייב להתפטר מתפקידו

    מוטי סבן No Comments on נחמן שי: אלקין חייב להתפטר מתפקידו

    הקרב על ראשות העיר ירושלים ח"כ נחמן שי (המחנה הציוני) המתמודד גם הוא על כס ראשות העיר, פונה במכתב חריף ליועמ"ש על המשך כהונתו של השר זאב אלקין כשר לעניני ירושלים במקביל להתמודדתו: "לא יעלה על הדעת כי שר הנושא בתפקיד ממלכתי הנוגע ישירות לעיר בה הוא מתכוון להתמודד, יקיים פעילות פוליטית ישירה במסגרת תפקידו בממשלה".

    ח"כ נחמן שי וחיים ילין בכינוס צילום: טוויטר
    21:20
    02.05.24
    פנחס בן זיו No Comments on מפגיני שמאל באו לעורר פרובוקציות וגורשו בריקודים

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    לפני מספר ימים, הודיע השר לענייני ירושלים זאב אלקין על התמודדתו לראשות עיריית ירושלים. יחד עם זאת, הודיע אלקין כי הוא אינו מתכוון להתפטר מתפקידו כשר וכח"כ, לצורך המירוץ.

    ח"כ נחמן שי, המתמודד אף הוא לראשות העיר, שלח מכתב ובו הוא דורש מהיועמ"ש להורות על הפסקת כהונתו של זאב אלקין כשר לענייני ירושלים: "זהו ניגוד עניינים מובהק", כותב שי.

    במכתב ששיגר היום ליועץ המשפטי לממשלה, ד"ר אביחי מנדלבליט, ביקש ח"כ ד"ר נחמן שי, שיורה בדחיפות על הפסקת כהונתו של ח״כ אלקין כשר לענייניי ירושלים: "לאור הכרזתו של השר לענייני ירושלים על התמודדותו לראשות עיריית העיר, ועל מנת לאפשר התמודדות שווה והוגנת, אבקש כי כהונתו כשר לענייני ירושלים תופסק החל מרגע זה. לא יעלה על הדעת כי שר הנושא בתפקיד ממלכתי הנוגע ישירות לעיר בה הוא מתכוון להתמודד, יקיים פעילות פוליטית ישירה במסגרת תפקידו בממשלה".

    שי הוסיף: "כשר הממונה על ירושלים מטעם ממשלת ישראל השר אלקין מצוי במוקד השפעה משמעותי אשר משליך באופן ישיר על עתידו במסע הבחירות לראשות העיר. מדובר ניגוד עניינים מובהק" קבע.

    ממה שעולה בין השורות טוען ח"כ שי, כי המתמודד לראשות העיר במקביל לתפקידו כשר לענייני ירושלים, יש בסמכותו להורות על צ'ופרים לעיר ולתושבים, בדמותם של מופעים אטרקציות והטבות לירושלמים והכל בזמן שהוא מבקש את קולם, דבר שנותן לו יתרון אדיר על שאר המתמודדים.

    אלקין אמר בשבוע שעבר כי הוא יקבל על עצמו את כל ההגבלות אותן מקבל על עצמו ראש עיר מכהן המתמודד לתפקיד.

     



    0 תגובות